Leuk dat je een kijkje komt nemen op de vacature voor Administratief Medewerker Huisvesting!

Over het werk van onze Administratief medewerker huisvesting

In deze functie ga je aan de slag met het organiseren van – je raadt het al – de huisvesting voor onze collega’s in het veld. Je houdt je bezig houden met het inventariseren en organiseren van de benodigde huisvesting voor onze collega’s. Je belt de accommodaties, maakt prijs- en overige afspraken, bespreekt de voorwaarden en legt deze vast. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je ons bestaande netwerk verder uitbouwt en de goede relatie met de huisvestingen ontwikkelt. Afhankelijk van je ontwikkeling, zul je ondersteunende commerciële activiteiten verrichten.

Wat moet je hiervoor in je mars hebben

  • Sterk communicatief vermogen,
  • Commercieel karakter,
  • Doorzettingsvermogen,
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal,
  • Basis computer/PC vaardigheden,
  • Flexibiliteit ten aanzien van werktijden,
  • Telefonische werkervaring is een pré.

en belangrijkste:

  • je vindt bellen leuk!

Wie zijn wij?

In het kort over WORXX: Wij zijn een uitzendbureau opgericht in 2007, een tweede generatie familiebedrijf en sinds 2013 onderverdeeld in twee disciplines; WORXX Bouw en EnZorg. Wij zijn actief in niche bereiken binnen respectievelijk de bouw en de zorg, waarbij wij staan voor marktkennis en betrokkenheid bij onze collega’s (uitzendkrachten). Dagelijks zenden wij met 10 collega’s een paar honderd vakmensen uit.

Mooi, nu zit het formele stuk er op!

Ondanks bovengenoemde functieomschrijving vinden wij je vlotte persoonlijkheid, ambities en gedrevenheid belangrijker, wij zoeken immers een aanwinst voor het leuke team. De uitzendbranche is en blijft een stressvolle wereld waar je continue tien ballen tegelijk in de lucht houdt! De vrijdagmiddagborrel is daarom (bijna) net zo belangrijk als de nadruk op het boeken van resultaten, op dit vlak moet je dan ook goed scoren.

Natuurlijk, ook wij zoeken díe kandidaat die voldoet aan alle clichés als flexibiliteit/teamspeler/geen 9-tot-5-mentaliteit/resultaatgericht, maar laten we het gewoon karakter en doorzettingsvermogen noemen. Wie zoekt er nou niet iemand die zijn/haar mannetje staat en zich niet zomaar uit het veld laat slaan!?

What’s in it for you?

De administratief medewerker huisvesting krijgt van ons een salaris dat is afgestemd op je ervaring en achtergrond, 25 vakantiedagen, leuke collega’s en een dynamische werkomgeving [lees: stressvol bij tijd en wijlen]. Het voornaamste wat we je willen bieden zijn mogelijkheden, kansen om te ontwikkelen en initiatief te nemen, verantwoordelijkheid (durven) te nemen (en fouten te maken) om zodoende samen jouw (en onze) ambities af te stemmen en waar te maken.

Ons doel is jou een uitdaging bieden en je (persoonlijke) groeidoelstellingen te helpen realiseren. Dat is het voordeel van een bedrijf in ontwikkeling. Net zozeer als dat jij bijdraagt aan de groei van WORXX, gaan wij (en blijven wij) actief aan de slag met jouw groei. Natuurlijk kijken we allebei eerst even of we bij elkaar passen.

Dat was het.

Omdat WORXX snel ontwikkelt, zijn wij hard op zoek naar iemand die zijn/haar steentje bijdraagt als administratief medewerker huisvesting en naast serieus te kunnen werken, ook de humor op kantoor naar een volgend niveau kan tillen (zou knap zijn, af en toe is de humor echt om te huilen).

Ondertussen heb je je CV al opgepoetst en up-to-date gemaakt voor de vacature, top! Het enige wat wij daarnaast van je nodig hebben is een originele motivatiebrief. Mocht je geïnteresseerd zijn om dit varkentje te gaan wassen natuurlijk! Als je vragen hebt, kun je altijd even bellen of mailen (0485- 350 380).

Interesse? Solliciteer dan snel!

Je kunt je sollicitatie richten aan Karel Cremers ( karel@worxx.nl ). Graag zien wij je motivatiebrief en CV tegemoet onder vermelding van ‘Hallo Karel’.

 

***deze functie is ook uitermate geschikt voor starters op de arbeidsmarkt***